lauantai 17. elokuuta 2013

Moikkamoi :) Kesä meni sitten postailematta, mutta olen alkanut saada nukkeiluintoa takaisin uusien nukkejen myötä ;) Ja kuten ehkä muistatte, ennen taukoa lupasin saapumiskuvatarinan nimettömälle Reinelle, joten täältä pesee (tosin vain pieni tavallaanprologiosa, jatkoa tulossa myöhemmin).

Osa ½: prologi
VAROITUS: sisältää lievää kiroilua




E: Joko mä olen väärässä paikassa tai ne on yli puoli tuntia myöhässä...



E: Mä en muutenkaan ymmärrä mitä helvetin ideaa oli sopia tää tapaaminen neljänkymmenen kilometrin päähän lentokentästä...



E: Ja muutenkin, mikä hiton tapaaminen?? Se paskianen luulee kuuden vuoden jälkeen voivansa vaan soittaa ja pyytää "pientä palvelusta" ja "sopia tapaamista" niin kuin joku vanha ystävä...



Klonk
E: *havahtuu ajatuksistaan*



E: *huomaa aidalla istuvan tytön* Ton on pakko olla se tyttö... Mutta miks se on ihan yksin?



Tyttö: *heiluttelee jalkojaan eikä kiinnitä huomiota ympäristöönsä*
E: *kävelee tytön luo*



E: Tota... Moi? Sä oot varmaan... Reine? Ootko sä täällä yksin?



Reine: *nostaa varovasti päätään*
E: ...



R: *pieni nyökkäys*
E: Mä niin arvaasin tän! Kaiken jälkeen se kehtaa vielä jättää tyttärensä tänne yksin ees ilmottamatta mulle mitään!



E: Okei, no, mä oon kuitenkin Emilé. Sä varmaan tunnetkin mut jo?
R: ...
E: No, me ehitään kyllä jutella lisää matkalla, mutta nyt meillä on vähän kiire kun meijän juna lähtee ihan kohta. Joten tuu niin mennään.



E: Okei, parempi lähteä psykologiselle linjalle... *kiipeää tytön viereen* Hei, mäkään en tykkää tästä järjestelystä ollenkaan, mutta... Äsh. Siis, tuu nyt, oon pahoillani mutta meillä on ihan oikeesti kiire.



E: *ottaa kiinni tytön kädestä*
R: *säpsähdys*


R: *kiskaisee kätensä irti*



E: Okei, me ehditään aivan varmasti tapella tarpeeksi myöhemminkin, joten ala tulla nyt. Toinen vaihtoehto on, että me vietetään tässä puistossa vielä kolme tuntia seuraavaan junaan. *tarttuu tyttöä käsivarresta ja hyppää alas aidalta*



E: *raahaa tyttöä käsivarresta* Alle kymmenen minuuttia mennyt ja mä kadun suostumistani jo nyt...



Ehkä kaikkien sekavien kuvatarinoiden äiti, mutta ei teidän ollutkaan tarkoitus tajuta kaikkea vielä... Kerron tosin jo tässä vaiheessa, että luvassa ei ole mitään eeppistä fantasiaseikkailudraamaa, ehei, vaan ihan tavallisia epä-mahti-tönkkö-kuvatarinoita. Siinäpä teille uusi kuvatarinalaji: Tönkko-KT
Jatkoa tälle ei tosin ole ihan lähiaikoina tulossa, koska Emiléltä irtosi pää kymmenennen kuvan kohdalla, mikä selittääkin ehkä osaltaan oudot kuvakulmat ja tönköt asennot. Jouduin nimittäin roikottamaan Emilén päätä hiustuposta samalla kun isosiskoni yritti napata kuvan juuri sillä hetkellä kun Emilén pää on pyörähtänyt oikeaan asentoon... :_D Kaulatappeja mulla ei siis enää ole, mutta yritän saada jostakin modattua sellaisen... Näkemiin siihen asti,

Armiidus ja nuket


3 kommenttia:

  1. Haasteesi löytyy: http://charminglife-emo.blogspot.fi/2013/08/haaste-3.html

    VastaaPoista
  2. Kiitoss uudesta kuvatarinalajista :3

    VastaaPoista
  3. Voi miten suloinen uusi nukkelapsosesi onkaan ;^; ♥ Emilié pidä hyvää huolta siitä pikkuisesta ö w ö olen kateellinen > u < Hei ja muuten tönkkö-kt kuulostaa aika mielenkiintoiselta :D hahahah. Tälle olis tosi kiva nähä jatkoa ♥ Ja uutta pikkunukkelapsosta kehiin taas pian, olen rakastunut ö 3 ö ♥ !!!!! Se on ihan hitsin söpö n____________________n' ps. Olen Feel uudella nimimerkillä varustettuna ;) → http://leijonarubiini.blogspot.fi/

    voit ottaa unen pois suosittelen-kohdasta, koska sinne en enää palaa. Jos haluat, voit korvata unen uudella blogillani ;)

    hoho♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentista nwn