lauantai 14. tammikuuta 2012

Yleistä löpinää

Tää violetti peruukki on ihana ♥

Samoin kuin tää tummanpunanenkin :3 En kyllä oo ajatellu hankkia Emilélle kumpaakaan, mutta täytyypä vielä miettiä :D Hinta vaan on vähän esteenä, 33,90€ molemmat...
Tää dalin peruukki on aivan superyli-ihana ♥♥♥ Vaikkei mulla dalia ookkaan :DD Jepjep, hiukan random kuva...


Tätä olin ainakin ennen hankkimassa, mutta ääärgh, minkä mä nyt noista otan? >.<
Lievitän nyt pullip-kuumettani kirjoittelemalla turhia postauksia -,- Emilén talo, tai itse asiassa huone, on seissy jossain nurkassa pohjamaalattuna(kirjotetaankohan sitä ees noin...?) varmaan viikon... En vaan jaksa tehä sitä loppuun, vielä. Mutta asiasta toiseen, Molliksessa on kaks (aika) uutta ihanaa peruukkia ♥♥ Tai no, en kyllä oo hankkimassa kumpakaan Emilélle, mutta ihania ne on silti :3 Ja jos joku ihmetelee, miks noi kuvat on tossa ylhäänllä, niin en todellakaan tiedä -,- Kuten jo mainitsin, olen sukeaakin surkeampi bloggetrin käyttäjä, ja en saa niitä siirrettyä -,- x100 Kommentteja peruukeista? Suokaa anteeksi surkea, sisällötön ja tönkkö postaus... Armiidus liukenee vompatinonkaloonsa ---->
Ps. Kiitos kolmelle lukijalle! Se on mulle jo paljon :D

2 kommenttia:

  1. toi violetti peruukki on ihanaaa♥ samoin toi musta-kihara (vaikka onkin dalin) ! ota noista toi violetti tai sitten toi vaalee-pinkki lyhyt (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep jep, jos toi musta ois pullipin niin se ois jo mun :33 Täytyypä miettiä, jospa sitten vaikka plastic popista tilaisin(saakohan sieltä ees peruukkeja, kuka tietää?)...

      Poista

Kiitos kommentista nwn